Na Pasierbiecką Górę z 3b

W drodze na Pasierbiecką Górę zatrzymaliśmy się u państwa Wilczków w gospodarstwie agroturystycznym „Widokówka”, gdzie czekały na nas pyszne bułeczki i oponki upieczone przez babcię Wiktorii panią Marię. Dzieci miały tam możliwość zobaczenia starych narzędzi, które dawniej służyły w gospodarstwie. Dzięki pomocy Krzysia Wilczka dzieci pozjeżdżały na tyrolce i jeździły na quadzie. Wzmocnieni i zadowoleni pożegnaliśmy trzy wspaniałe gospodynie i młodego gospodarza i ruszyliśmy dalej. Przy stadionie w Pasierbcu zatrzymaliśmy się na siłowni i po krótkiej przerwie, wspinaliśmy się na szczyt Pasierbieckiej Góry. Z polany podziwialiśmy piękną panoramę Beskidu Wyspowego i Gorców. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w kościele Matki Boskiej Pocieszenia, a potem drogą na Walową Górę doszliśmy do państwa Wilczków na część rekreacyjno-sportową. Dominik pochwalił się nam swoim ogródkiem warzywnym.

Wspaniałe humory dopisywały wszystkim. Zregenerowani i nakarmieni wróciliśmy do szkoły.

Dziękujemy raz jeszcze paniom Magdalenie Wilczek, Małgorzacie Wilczek i Annie Wilczek, za gościnność i niezapomniane atrakcje